DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ITSH 208TURİZM PAZARLAMASI3 + 04. Yarıyıl3,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu dersw ile Konaklama, Seyahat ve Yiyecek içecek işletmeleri için Pazarlama ilkelerini yorumlayabilme ve genel pazarlama uygulamalarını geçekleştirebilme bilgi ve becerilerin kazandırılması amaçlanmaktadır.
Ders İçeriği Genel olarak pazarlama, Turizm pazarlamasına giriş, Pazarlama bilgi sistemi, Turizm pazarı-piyasası, Turistik ürün, Turistik ürünün fiyatlandırması, Turizmde dağıtım, Turistik ürünün tutundurulması
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Turizm pazarlama kavramını tanır
2Turizmde pazarlama karmasını tanır
3Pazarlama araştırmasını açıklar
4Turizm pazarlama kavramını tanır

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 014    23        
ÖK 024    24        
ÖK 033    24        
ÖK 043              
Ara Toplam14    611        
Katkı400002300000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11414
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13535
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






91

3,5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Bahar3TAMER BARAN

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu:  ITSH 208 Dersin Adı:  TURİZM PAZARLAMASI
Saat (T+P) : 3 + 0   Şube No : 3   Öğretim Dili: Türkçe Şube Dönemi :  2020-2021 Bahar
Öğretim Elemanı :  ÖĞRETİM GÖREVLİSİ TAMER BARAN E-Posta :  tbaran@pau.edu.tr İç Hat: 
Ders Yeri KMYO A0302,
Amaç : Bu dersw ile Konaklama, Seyahat ve Yiyecek içecek işletmeleri için Pazarlama ilkelerini yorumlayabilme ve genel pazarlama uygulamalarını geçekleştirebilme bilgi ve becerilerin kazandırılması amaçlanmaktadır.
İçerik : Genel olarak pazarlama, Turizm pazarlamasına giriş, Pazarlama bilgi sistemi, Turizm pazarı-piyasası, Turistik ürün, Turistik ürünün fiyatlandırması, Turizmde dağıtım, Turistik ürünün tutundurulması
Devam Zorunluluğu : Dersin Devam Yüzdesi : %60
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Pazarlama kavramı ve tarihsel gelişim
2 Turism pazarlaması
3 Turizm piyasası
4 Pazar bölümlendirme
5 Turizmde ürün stratejisi
6 Turizmde ürün stratejisi
7 Turizmde fiyat stratejisi
8 Turizmde fiyat stratejisi
9 Vize
10 Turizmde dağıtım stratejisi
11 Turizmde dağıtım stratejisi
12 Turizmde tanıtma stratejisi
13 Turizmde tanıtma stratejisi
14 Exam
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları
© 2021 PAU