Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
MVU 217MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ2 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu ders ile öğrenci Müşteri ilişkilerini yönetebilme yeterlikleri kazanacaktır.
Ders İçeriği Müşteriler ile iletişim, Müşterileri sınıflandırmak, Online tüketici davranışları, Geleneksel tüketici davranışları, Randevu ve ağırlama Müşteri değeri yaratmak, Müşteri memnuniyeti, Müşteri şikayetleri.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Müşteri ilişkileri yönetimi konusunda kendini geliştirir ve deneyimlerini uygulamada kullanır.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19PY 20PY 21PY 22PY 23PY 24PY 25PY 26PY 27PY 28PY 29PY 30PY 31PY 32PY 33PY 34
ÖK 001                                  
Ara Toplam                                  
Katkı0000000000000000000000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Ödevler2714
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11010
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)188
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)188
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1BEKİR AKYÜREK


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
MVU 217 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 2 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. BEKİR AKYÜREK bakyurek@pau.edu.tr KMYO A0104 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Bu ders ile öğrenci Müşteri ilişkilerini yönetebilme yeterlikleri kazanacaktır.
İçerik Müşteriler ile iletişim, Müşterileri sınıflandırmak, Online tüketici davranışları, Geleneksel tüketici davranışları, Randevu ve ağırlama Müşteri değeri yaratmak, Müşteri memnuniyeti, Müşteri şikayetleri.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Müşteri İlişkileri yönetimi
2 Müşteri tatmini
3 Müşteri sadakati
4 müşteri ilişkileri ve ilişkisel pazarlama
5 müşteri değeri
6 müşteri ilişkileri yönetimi sürecinde iletişim
7 müşteri ilişkileri yönetiminde müşteri hizmetleri
8 müşteri ilişkileri yönetimi ve teknoloji
9 müşteri ilişkilerinin ölçülmesi
10 örgütsel kültür ve değişim
11 Kültürel değişmeler ve müşteri ilişkileri yönetimi
12 marka degeri ve müşteri ilişkileri yöntemi
13 müşteri ilişkileri yönetimi örnekleri
14 müşteri ilişkileri yönetimi örnekleri
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları