Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
IMOD 259MODA PAZARLAMA2 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Ürün pazarlamak marka ve fiyatlandırma çalışmalarını incelemek ve dağıtım kanalları ve tutundurma çalışmalarını inceleme yeterlilikleri kazandırmak.
Ders İçeriği Moda, pazarlama ve moda pazarlama kavramları, moda pazarlama planlaması, önemi, planlama süreci ve çeşitleri, müşteri davranışları ve müşterilerin moda pazarlamaya etkileri, dağıtım kanalları ve tutundurma çalışmalarını inceleme.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Pazarlama araştırmalarını incelemek
2Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
3Fiyatlandırma çalışmalarını incelemek
4Dağıtım kanallarını tanımak ve incelemek
5Tutundurma çalışmalarını tanımak ve incelemek

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 001       5  5   
ÖK 002              
ÖK 003        5     
ÖK 004              
ÖK 005              
Ara Toplam       55 5   
Katkı00000001101000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Ödevler2816
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)2816
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1NESRİN KACAR


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
IMOD 259 MODA PAZARLAMA 2 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. NESRİN KACAR nkacar@pau.edu.tr DTMYO A0217 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Ürün pazarlamak marka ve fiyatlandırma çalışmalarını incelemek ve dağıtım kanalları ve tutundurma çalışmalarını inceleme yeterlilikleri kazandırmak.
İçerik Moda, pazarlama ve moda pazarlama kavramları, moda pazarlama planlaması, önemi, planlama süreci ve çeşitleri, müşteri davranışları ve müşterilerin moda pazarlamaya etkileri, dağıtım kanalları ve tutundurma çalışmalarını inceleme.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Pazarlama araştırmalarını incelemek
2 Pazarlama araştırmalarını incelemek
3 Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
4 Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
5 Ürün oluşturma ve marka çalışmalarını incelemek
6 Fiyatlandırma çalışmalarını incelemek
7 Fiyatlandırma çalışmalarını incelemek
8 Dağıtım kanallarını tanımak ve incelemek
9 Ara Sınav
10 Dağıtım kanallarını tanımak ve incelemek
11 Tutundurma çalışmalarını tanımak ve incelemek
12 Tutundurma çalışmalarını tanımak ve incelemek
13 Türk hazır giyim sektörü moda pazarlama yapısı ve stratejilerini incelemek
14 Türk hazır giyim sektörü moda pazarlama yapısı ve stratejilerini incelemek
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Çivitci, Şule., (2004) Moda Pazarlama, Asil yayın dağıtım Ltd. Şti. Ankara. Türkçe
Çivitci, Şule., (2004) Moda Pazarlama, Asil yayın dağıtım Ltd. Şti. Ankara. Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları