Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
CBUS 215HALKLA İLİŞKİLER2 + 04. Yarıyıl 

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu ders ile öğrenci, halkla ilişkiler faaliyetleri yapma yeterlikleri kazandırılacaktır.
Ders İçeriği Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesaj Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Sponsorluk
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
11. Halkla ilişkilerde imaj ve strateji geliştirmek
22. Kurumsal imajı, algılamayı olumlu ve sürekli tutmak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)6530
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11212
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1SERKAN TAN
Detay 2022-2023 Bahar1SERKAN TAN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
CBUS 215 HALKLA İLİŞKİLER 2 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. SERKAN TAN stan@pau.edu.tr Derslik Belirtilmemiştir. Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bu ders ile öğrenci, halkla ilişkiler faaliyetleri yapma yeterlikleri kazandırılacaktır.
İçerik Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesaj Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Sponsorluk
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Halkla ilişkiler tanımı-tarhsel gelişimi ve kavramları
2 İşletmelerde halkla ilişkiler ihtiyacını ortaya çıkaran nedenler
3 Halkla ilişkiler ve iletişim
4 Halkla ilişkilerde izlenen amaçlar ve ilkeler
5 İşletmelerde halkla ilişkiler bölümünün örgütlenmesi
6 Halkla ilişkilerde hedef kitle
7 Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan iletişim araçları
8 Halkla ilişkilerde etik
9 Kriz yönetiminde halkla ilişkiler
10 Halkla ilişkiler ve sponsorluk
11 Halkla ilişkilerde imaj oluşturma
12 Farklı sektörlerde halkla ilişkiler uygulamaları
13 Halkla ilişkilerin geleceği
14 Geleceğin iletişimcisi
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Türkçe
İşletmelerde halkla ilişkiler-Dilaver Tengilimoğlu-Yüksel ÖztürkTürkçe
Türkçe
İşletmelerde halkla ilişkiler-Dilaver Tengilimoğlu-Yüksel ÖztürkTürkçe
Türkçe
İşletmelerde halkla ilişkiler-Dilaver Tengilimoğlu-Yüksel ÖztürkTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları