Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 267PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ2 + 13. Yarıyıl 

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Pazarlamada İletişimin artan önemi, pazarlama iletişimi
Ders İçeriği Pazarlama ve iletişim ilişkisi, Pazarlama iletişimi kavramı ve özellikleri, Reklam, Halkla ilişkiler ve duyurum, Kişisel satış, Satış tutundurma, Kurum kimliği, Ürün, marka ve ambalaj, Dağıtım ve fiyatın iletişim boyutu İ.Doğrudan pazarlama.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenciler iletişim kavramının pazarlama ve işletme için önemini kavrar, etkin iletişim yetisi kazanırlar
2Pazarlama çevresinde yer alan farklı pazarlama karması unsurları ile kurabileceği iletişim yollarını öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 00135   53  4   
ÖK 00254    5  3   
Ara Toplam89   58  7   
Katkı4500034004000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)155
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)155
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2017-2018 Güz1DENİZ ÜNAL ADIGÜZEL
Detay 2016-2017 Güz1DENİZ ÜNAL ADIGÜZEL
Detay 2015-2016 Güz1DENİZ ÜNAL ADIGÜZEL
Detay 2014-2015 Güz1HİCRAN UTKUN DİNCER AYDIN
Detay 2013-2014 Güz1DENİZ ÜNAL ADIGÜZEL
Detay 2012-2013 Güz1HAKAN CANTÜRK


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
PZR 267 PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ 2 + 1 1 Türkçe 2017-2018 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi DENİZ ÜNAL ADIGÜZEL dadiguzel@pau.edu.tr Derslik Belirtilmemiştir. Dersin Devam Yüzdesi : %75
Amaç Pazarlamada İletişimin artan önemi, pazarlama iletişimi
İçerik Pazarlama ve iletişim ilişkisi, Pazarlama iletişimi kavramı ve özellikleri, Reklam, Halkla ilişkiler ve duyurum, Kişisel satış, Satış tutundurma, Kurum kimliği, Ürün, marka ve ambalaj, Dağıtım ve fiyatın iletişim boyutu İ.Doğrudan pazarlama.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 İletişim kavramı, öğeleri, özellikleri ve fonksiyonları
2 İletişim süreci ve işleyişi
3 İletişim şekilleri
4 İletişim şekilleri
5 İletişim Türleri
6 İletişim Türleri
7 İletişim engelleri ve aşma yolları
8 İkna Edici İletişim
9 İkna Edici İletişim
10 Pazarlama ve İletişim
11 Bütünleşik Pazarlama iletişimi
12 Pazarlamada kullanılan iletişim teknikleri
13 Pazarlamada kullanılan iletişim teknikleri
14 Etkili konuşma ve dinleme teknikleri
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
İletişim - Doç. Dr. Hasan TutarTürkçe
Pazarlama İlkeleri - Prof. Dr. İsmet MucukTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları