Hafta | Konular |
1 |
Pazarlama konusu, kapsamı, Pazarlamanın gelişimi, pazarlamanın amaçları,
|
2 |
Pazarlama Çevresi,
|
3 |
Pazarlama Araştırması ve Pazarlama Araştırmasında Başlıca Veri Toplama Yöntemleri, Anket, Deney, Gözlem
|
4 |
Pazarlama Bilgi Sistemi
|
5 |
Tüketici Pazarları, Tüketici Davranışları ve Satın Alma Karar Süreci
|
6 |
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Pazarlarda Satın Alma Karar Süreci
|
7 |
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi Stratejileri
|
8 |
Pazarlama Karması Unsurları, Ürün Kavramı, Ürün-Hizmet Farkı, Ürünlerin Sınıflandırılması,
|
9 |
Ürün Yaşam Eğrileri, Yeni Ürün Özellikleri ve Ürün Geliştirme Süreci,
|
10 |
Marka, Markanın Üreticilere ve Tüketicilere Sağladığı Yararlar, Ambalaj tanımı, Ambalajın Fonksiyonları ve Çeşitleri
|
11 |
Fiyat Kavramı ve Fiyatlandırmayı Etkileyen Faktörler, Fiyat Değişiklikleri ve Fiyatlandırma Yaklaşımları, Fiyatlandırma Stratejileri
|
12 |
Dağıtım, Dağıtım Kanalları ve Aracı Kavramları, İşletmelerin Aracı Kullanma Nedenleri, Doğrudan ve Dolaylı Dağıtım,
|
13 |
Aracı Türleri ve Dağıtım Politikaları
|
14 |
Tutundurma Kavramı, Tutundurmanın artan önemi ve etkileri, Tutundurma Yöntemleri ve Özellikleri
|