1 | Eğitsel Oyun teorilerini, oyunla ilgili tanım ve sınıflandırmaları bilir. |
2 | Bireyin psikomotor, zihinsel, duyuşsal, psiko-sosyal gelişimi açısından eğitsel oyunun öneminin farkındadır. |
3 | Hareket kavram ve beceri sınıflandırmasını bilir. |
4 | Değişik gruplara uygun eğitsel oyunları uygular. |
5 | Eğitsel oyunları hazırlarken ve uygularken hareket kavram ve beceri sınıflandırmasından faydalanır. |
6 | Uygulama yapacağı grubun özelliklerine uygun yeni eğitsel oyunlar oluşturur. |
7 | Eğitsel oyunlarda eğitsel amaca yönelik değişiklikler yapar. |
8 | Eğitsel bir oyunu değerlendirir. |
9 | Eğitsel oyunun hazırlanmasında ve uygulanmasında bireysel farklılıkların öneminin farkındadır. |
10 | Mesleki uygulamalarında eğitsel oyunları desteklemek amacı ile yaptığı çalışmalarda çağın getirdiği yenilikleri takip eder. |