1 | -1) Examines constructivist and socio-cultural approaches in mathematics education research |
2 | 2) Matematik eğitiminde yeni yaklaşım öneren çalışmalar ve kavramsal yaklaşımların inceler. |
3 | Matematiksel Düşünmeyi açıklar. |
4 | Cebirsel Düşünmeyi açıklar. |
5 | 5) İstatistiksel Akıl Yürütmeyi açıklar. |
6 | 6) Nicel Muhakemeyi açıklar. |
7 | 7) Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerini tanır. |
8 | 8) Gerçekçi Matematik Eğitimini açıklar. |
9 | 9) Dienes Teorisini açıklar. |
10 | 10) Didaktik Dönüşüm Teorisini açıklar. |
11 | 11) Probleme Dayalı Öğretimi açıklar. |
12 | 12) Matematik Öğrenme Güçlüğünü açıklar. |