| Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 | PY 14 | PY 15 |
| ANADOLU HELENİSTİK VE ROMA DÖNEMİ KORİNTH BAŞLIKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU MİMARİ TERRAKOTTALARI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU MİMARİ TERRAKOTTALARI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DA HELENİSTİK DÖNEM SERAMİK URETİMİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DA HELLENİSTİK DÖNEM SERAMİK URETİMİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DA KENTLEŞME SÜRECİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DA MİNOS VE MİKEN CAĞI BULUNTULARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DA ROMA DÖNEMİ SERAMİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DAKİ KUTSAL ALAN DÜZENLEMELERİ VE KENT İLİŞKİLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANADOLU’DAKİ KUTSAL ALAN DÜZENLEMELERİ VE KENT İLİŞKİLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞ MİMARİ BEZEKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞ PORTRE SANATI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞ PORTRE SANATI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞDA ANADOLU’DA YEREL KÜLTLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞDA DUVAR RESİMLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞDA DUVAR RESİMLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK CAĞDA NÜMİZMATİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK DÖNEM DENİZ TİCARETİ VE LİMANLARI | S | | | | | | | | | | | | | | | |
| ANTİK DÖNEM SÜTUN KAİDELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK DÖNEMDE DENİZCİLİK VE DENİZ ARAÇLARI | S | | | | | | | | | | | | | | | |
| ANTİK YAZARLARDA ANADOLU I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ANTİK YAZARLARDA ANADOLU II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU KALKOLİTİK ÇAĞ ÇANAK ÇÖMLEĞİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU NEOLİTİK ÇAĞ BULUNTU TOPLULUKLARI - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU NEOLİTİK ÇAĞ BULUNTU TOPLULUKLARI - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU NEOLİTİK ÇAĞ ÇANAK ÇÖMLEĞİ - I | S | | | | | | | | | | | | | | | |
| BATI ANADOLU’DA M.Ö. II BİN ANITLARI VE YERLEŞİMLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU’DA MÖ. II. BİN ANITLARI VE YERLEŞİMLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU’DA TERRASİGİLLATA URETİMİ VE MERKEZLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLU’DAKİ PREHİSTORİK VE PROTOHİSTORİK KAZILARIN SONUÇLARININ ETNOARKEOLOJİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BATI ANADOLUDA İ.Ö. II.BİN ANITLARI VE YERLEŞİMLERİ I | S | | | | | | | | | | | | | | | |
| BİLİMSEL İNCELEME VE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| BİZANS SANATI ARAŞTIRMALARI VE KAYNAK İNCELEMESİ-I | S | | | | | | | | | | | | | | | |
| BİZANS SANATI ARAŞTIRMALARI VE KAYNAK İNCELEMESİ-II | S | | | | | | | | | | | | | | | |
| DEMİR CAĞI’NA GEÇİŞ VE KRONOLOJİ SORUNLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ERKEN TUNÇ CAĞ ANADOLU’SUNDA DİNİ İNANÇLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ERKEN TUNÇ CAĞI ANADOLUSU’NDA ŞEHİRLEŞME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| FRİGLERDE AÇIK HAVA KÜLT MERKEZLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| GEÇ TUNÇ CAĞI ANADOLU’SUNDA TİCARİ FAALİYETLER VE ULAŞTIRMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| GELİŞİM VE ÖĞRENME | S | | | | * | | | | | | | | | | * | |
| GREKÇE SEÇME METİNLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HABUR SERAMİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HELLENİSTİK DÖNEM KARİA MİMARİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜR TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HELLENİSTİK DÖNEMDE HEYKELTIRAŞLIK MERKEZLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HELLENİSTİK DÖNEMDE HEYKELTIRAŞLIK MERKEZLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HELLENİSTİK VE ROMA DÖNEMİ CAM SANATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| HELLENİSTİK VE ROMA DÖNEMİ TERRAKOTTA FİGÜRİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| İRAN ARKEOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| KARİA BÖLGESİ ARKAİK VE KLASİK DÖNEM MİMARİSİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| KARİA BÖLGESİ ARKAİK VE KLASİK DÖNEM MİMARİSİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| KLASİK VE HELENİSTİK CAĞDA KARİA HEYKELTIRAŞLIĞI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| KLASİK VE HELLENİSTİK CAĞDA KARİA HEYKELTIRAŞLIĞI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| KOPYA KRİTİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKİA BÖLGESİ ARKEOLOJİSİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKİA BÖLGESİ ARKEOLOJİSİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKİA VE PAMPHYLİA BÖLGELERİNDE ÖLÜ GÖMME ADETLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKİA VE PAMPHYLİA BÖLGELERİNDE ÖLÜ GÖMME ADETLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİ SERAMİK SANATI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİ SERAMİK SANATI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİ YERLEŞİM ARKEOLOJİSİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİ YERLEŞİM ARKEOLOJİSİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİ YONTU SANATI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİ YONTU SANATI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİNDE HELLENİSTİK, ROMA VE BİZANS DÖNEMLERİNDE ÖLÜ GÖMME GELENEKLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| LYKOS VADİSİNDE HELLENİSTİK, ROMA VE BİZANS DÖNEMLERİNDE ÖLÜ GÖMME GELENEKLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| M.Ö. 3. – 2. BİNYILDA ANADOLU’DA ÖLÜ GÖMME GELENEKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| MEZAR STELLERİ IKONOGRAFİSİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| MEZAR STELLERİ IKONOGRAFİSİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| MİKEN KÜLTÜRÜ VE BATI ANADOLU YAYILIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| MİNOS KÜLTÜRÜ VE BATI ANADOLU YAYILIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| MÖ 2. BİNYIL BATI ANADOLU ÇANAK ÇÖMLEĞİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| MÖ 2. BİNYIL BATI ANADOLU ÇANAK ÇÖMLEĞİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME | S | * | * | | * | | * | | | * | | | | | | |
| PİSİDİA BÖLGESİ MİMARİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| PREHİSTORİK-PROTOHİSTORİK CAĞLARDA ANADOLU’DA DOKUMACILIK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ROMA DÖNEMİ LAHİTLERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ROMA DÖNEMİ LAHİTLERİ II | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | | * |
| ROMA PORTE VE HEYKELTIRAŞLIĞI EYALET SANATI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| ROMA PORTE VE HEYKELTIRAŞLIĞI EYALET SANATI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| TROİA’NIN EGE ARKEOLOJİSİ’NE KATKISI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| TUNÇ CAĞLARINDA DOĞU ANADOLU BOYALI SERAMİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| URARTU MADEN SANATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |