Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 |
1950 SONRASI TÜRK ROMANI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
1950 SONRASI TÜRK ŞİİRİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ADBİLİMİ ARAŞTIRMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE - II | S | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAYİSTİĞE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU EL SANATLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU SAHASI SÖZLÜKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU TÜRK SANATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ I | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU VE RUMELİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU'DA BİZANS SANATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANTİK KENTLERDE KALICI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KORUMA | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ I | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ II | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - I | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - II | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİK ALANDA KORUMA OLGUSUNUN GELİŞİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
AVRASYA COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
BATI EDEBİYATINDA EDEBİ EKOLLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BATI GRUBU (OĞUZ) TÜRK LEHÇELERİNİN SÖZ DİZİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BATI TÜRK YAZI DİLİ İLK DÖNEM METİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BATI TÜRK YAZI DİLİNİN OLUŞUMU VE KAYNAKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞATAY TÜRKÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ I | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ II | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ TÜRK DÜNYASI EDEBİYATI METİNLERİ ÜZERİNDE AKTARMA ÇALIŞMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ TÜRK LEHÇELERİ BİLGİSİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ TÜRK TİYATROSU - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ TÜRK TİYATROSU - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇEVRE TARİHİ ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
ÇOCUK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DEMOKRATİK GELİŞMELER VE TÜRKİYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİM AKIMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DOĞU GRUBU TÜRK LEHÇELERİNİN SÖZ DİZİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DOĞU VE BATI KLASİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DÜNYA EDEBİYATINDAN SEÇMELER | S | | | | * | | * | * | | | | | |
DÜNYA MİTOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT VE MİTOLOJİ | S | | | * | | | * | * | * | | | | |
EDEBİYAT VE MUSİKİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | S | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - I | S | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - II | S | | | | | | | | | | | | |
ESKI BATI KÜLTÜR VE MEDENIYETI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRK ED.NESİR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ TÜRK EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ TÜRK EDEBİYATI TEMEL BİLGİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ TÜRK EDEBİYATINDA HİKAYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ TÜRKÇE CÜMLE BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ YUNAN TARİHİ | S | * | | * | * | * | * | * | * | * | | | |
ESKİÇAĞ AKDENİZ KÜLTÜR TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESTETİK VE SANAT | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FELSEFİ DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | * | * | | * | | * | * | | * | | | |
FRANSIZCA - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZCA - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GENEL SANAT TARİHİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GENEL SANAT TARİHİ - II | S | * | | * | | * | * | | * | * | * | | * |
GÜNDELİK HAYATIN TARİHİ | S | | * | * | * | * | | * | | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HALK BİLİMİ ARAŞTIRMA VE DERLEME YÖNTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HALK BİLİMİ MÜZECİLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAREZM TÜRKÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HARİTA OKUR YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | |
HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | | |
HEYKEL SANATINA GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLETİŞİM KURAMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLETİŞİME GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÇAĞ TARİHİNE GİRİŞ | S | * | * | | * | | * | * | | | | | |
İNGİLİZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | | | | * | * | | * | * | |
İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE YAZIM TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNSAN HAKLARI TARİHİ | S | | | | * | * | | * | * | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM SANATINDA RESİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - II | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | | | * |
JEOPOLİTİK | S | | | | | | | | | | | | |
KARŞILAŞTIRMALI DİL BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARŞILAŞTIRMALI HALK BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | |
KARŞILAŞTIRMALI TÜRK LEHÇELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KENT VE KENTLEŞME SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | |
KIPÇAK TÜRKÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ KÜLTÜRÜ VE MANAS DESTANI | S | | | | | | | | | | | | |
KLASİK SOSYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR | S | | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
KUZEY GRUBU TÜRK LEHÇELERİNİN SÖZ DİZİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KÜLTÜREL MİRAS | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
LEHÇELER ARASI METİN AKTARMA YÖNTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MEKAN SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
MESLEKİ YABANCI DİL - I (İNGİLİZCE) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MESLEKİ YABANCI DİL - II (İNGİLİZCE) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
METİN DİL BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
METİN YAZARLIĞI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİMAR SİNAN VE ESERLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI KÜLTÜR VE MEDENİYETİ TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI MODERNLEŞMESİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATI BATI SANATI İLİŞKİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - II | S | * | | * | * | * | | * | * | * | | * | |
OSMANLILAR VE AVRUPA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
POPÜLER COĞRAFYA | S | | | | | | | | | | | | |
PROJE HAZIRLAMA TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ I | S | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ II | S | | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | | |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
SELÇUKLU DEVRİ TÜRK TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİBİRYA HALK KÜLTÜRÜ VE ŞAMANİZM | S | | | | | | | | | | | | |
SİNEMA SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİYASAL DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİYASET FELSEFESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOVYET DÖNEMİ VE SONRASINDA TÜRK CUMHURİYETLERİ VE TOPLULUKLARININ DİL SİYASETİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SÖZLÜK BİLİMİ VE SÖZCÜK BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TARİH BOYUNCA TÜRKÇENİN YAZIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TARİHTEN BUGÜNE TÜRK DİLİNİN YURTLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TEKNOLOJİ FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL DEĞİŞME | S | | | | | | | | | | | | |
TURİZM SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DESTANLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | | | * | | |
TÜRK DİLİNİN SORUNLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN SÖZ VARLIĞI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN VE LEHÇELERİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASININ JEOPOLİTİĞİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATINA YÖN VEREN ŞAHSİYETLER | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASINDA EĞİTİM KÜLTÜR VE FİKİR HAREKETLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASINDA MİZAH GELENEĞİ VE MİZAH TİPLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASININ SOSYAL VE KÜLTÜREL YAPISI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK EDEBİYATINDA MİSTİSİZM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | |
TÜRK HALK EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK HALK EDEBİYATI TEMEL BİLGİLERİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK HALK TİYATROSU | S | * | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * |
TÜRK KAVİMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK LEHÇELERİ VE EDEBİYATLARI ARAŞTIRMALARININ KAYNAKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK MİTOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK TOPLULUKLARI VE TÜRK LEHÇELERİNİN GÜNCEL PROBLEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇE VE YENİ MEDYA | S | * | * | * | | * | * | * | | * | * | * | |
TÜRKÇENİN GÜCÜ VE ZENGİNLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE DIŞINDAKİ T. ED. | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKLERLE TÜRKÇENİN GÖÇÜ VE SÜRGÜNÜ | S | | | | | | | | | | | | |
UZAKTAKİ YAKINLARIMIZ, SİBİRYA TÜRKLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÜSLUP İNCELEMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YAZI VE TÜRK YAZI SİSTEMİ | S | | | | | | | | | | | | |
YENİ TÜRK EDE. METİN İNCELEMELERİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ TÜRK EDE. METİN İNCELEMELERİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ TÜRK EDEBİYATI TEMEL BİLGİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI I | S | | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI II | S | | | | | | | | | | | | |
YERLEŞME KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | | |
YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ TÜRK DİLLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ZAMAN – TAKVİM VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | |