Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 | PY 14 |
BEYİN ARAYÜZÜ UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
ADLİ KİMYA | S | | | | | | | | | | | | | | |
AKADEMİK TÜRKÇE | S | | | | | | | | | | | | | | |
AKILLI BİYOMALZEMELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ARKEOMETALURJİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BAKIM TEKNOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BEDEN EĞİTİMİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BEDEN EĞİTİMİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLEŞİKLERİN STEREOKİMYASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR BİLİMLERİ İÇİN AYRIK YAPILAR | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLGİSAYAR BİLİMLERİNDE YENİ TEKNİKLER | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ NÜMERİK ANALİZ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLGİSAYAR MİMARİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLİM TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOAKIŞKAN MEKANİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOANALİTİK İŞLEMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOİNFORMATİGE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOİNORGANİK KİMYA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOİSTATİSTİK | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOLOJİK KÜTLE SPEKTOMETRİSİNE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMEDİKAL ENSTRÜMANTASYONDA HİJYEN UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMEDİKAL MODELLEME VE SİMÜLASYON | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİNDE İMALAT YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİNDE MİKROBİYOLOJİ UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİNDE ROBOTİK VE BİYOMEKANİK UYGULAMALAR | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMEDİKAL TEKSTİLLER | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİYOMOLEKÜLLERE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOPOLİMERLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOUYUMLULUK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DC-DC DÖNÜŞTÜRÜCÜLERİN ANALİZİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
DEVRE SENTEZİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ENDÜSTRIYEL HIZLI PROTOTIPLEME TEKNIKLERI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENDÜSTRİYEL MAKİNE TASARIM TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENERJİ KULLANIMINDA VERİMLİLİK | S | | | | | | | | | | | | | | |
ENERJİ VE ÇEVRE | S | | | | | | | | | | | | | | |
ETİK VE MÜHENDİSLİK MESLEK İLKELERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ETKİLİ İLETİŞİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FABRİKA ORGANİZASYONU | S | | | | | | | | | | | | | | |
FARMASÖTİK MÜHENDİSLİK TEKNOLOJİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FARMASÖTİK YARDIMCI MADDELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FOTOGRAFÇILIK | S | | | | | | * | | | | | | | * | * |
FOTONİK YAPILAR | S | | | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZCA - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZCA - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GEN MÜHENDİSLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALAR (GDO) VE BİYOGÜVENLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GENETİK | S | | | | | | | | | | | | | | |
GİRİŞİMCİLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GÜÇ ELEKTRONİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | |
GÜÇ ELEKTRONİĞİNDE ENDÜSTRİYEL UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | |
GÜNCEL OLAYLAR SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | | | | | | | | | | | * | * |
HIZLI TESPİT SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
HÜCRE VE MOLEKÜLER BİYOLOJİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HÜCRE VE SİNYAL İLETİM MEKANİZMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
İLK YARDIM | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | S | | | | | | | * | | | * | | | * | * |
İŞ HUKUKU | S | * | | | | | * | * | | | * | * | | * | |
İŞLETİM SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
İŞLETME YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
KİMYADA AYIRMA VE SAFLAŞTIRMA TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KLİNİK MÜHENDİSLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
KOMPOZİT MALZEME TEKNOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KOMPOZİT MALZEME ÜRETİM YÖNTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
KONTROLLÜ İLAÇ SALIM SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
MAKİNE ÖĞRENMESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
MALZEME ANALİZ VE KARAKTERİZASYON YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
MANYETİK MALZEMELER | S | * | * | * | * | * | | | | | | | * | | |
MEDİKAL SAĞLIK FİZİĞİ | S | * | * | * | * | * | | * | * | | | * | | | * |
MESLEKI INGILIZCE | S | | | | | | | | | | | | | | |
MİKROBİYOLOJİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİKRODENETLEYİCİ UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
MODELLEME VE SİMÜLASYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MODERN FİNANSMAN YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
MOTORLU TAŞITLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLER İÇİN GENEL EKONOMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
MÜZİK - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
MÜZİK - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
NANOMALZEMELER | S | * | * | * | * | * | | | | * | | | * | * | |
NANOTIP | S | | | | | | | | | | | | | | |
NESNEYE YÖNELİK PROGRAMLAMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
NMR SPEKTROSKOPİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
NÖROMODULASYON | S | | | | | | | | | | | | | | |
OLASILIK VE İSTATİSTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OPTİK VE AKUSTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OPTİMİZASYON TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ORGANİK KİMYA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ORTEZ-PROTEZ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ORTOPEDİK BİYOMATERYALLER | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
PAZARLAMA İLKELERİ | S | | | | | | * | * | | * | * | | | * | * |
PLANLAMA VE PROJE YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
RADYASYON GÜVENLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
RADYASYON UYGULAMALARI VE NÜKLEER TEKNİKLER | S | | | | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | | | | |
RESİM - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
RESİM - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
SAĞLIKLI YAŞAM VE BESLENME BİYOKİMYASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
SALGINLARDA BİYOMEDİKAL MUHENDİSLİĞİ UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
SANAT TARİHİNE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
SAYISAL ANALİZ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SAYISAL İŞARET İŞLEME | S | | | | | | | | | | | | | | |
SENTETİK BİYOLOJİ | S | * | | * | * | | * | * | * | * | | | * | * | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SONLU ELEMANLAR METODU UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
STATİK | S | | | | | | | | | | | | | | |
ŞEKIL BELLEKLI MALZEMELER | S | | | | | | | | | | | | | | |
TAŞIT VE PERFORMANS | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEKNOLOJİ TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEMEL BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TEMEL MUHASEBE | S | * | | * | | | * | | * | | * | * | | | |
TEMEL TIBBİ TERMİNOLOJİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TIBBİ CİHAZ TEKNOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TIBBİ CİHAZLARDA AR-GE VE FİKRİ MÜLKİYET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TIBBİ CİHAZLARDA TEST KONTROL VE KALİBRASYON | S | | | | | | | | | | | | | | |
TIP ELEKTRONİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TIPTA YAPAY ZEKA UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÜRETİM PLANLAMASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
VERİTABANI YÖNETİMİ VE MODELLEMESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
VETERİNER HEKİMLİĞİNDE BİYOMEDİKAL UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
WEB TEKNOLOJİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * |