Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
FBE 607İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA BULUNAN KÜRESEL ÇEVRE SORUNLARI 3 + 01. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı İlköğretim programlarında ve fen konularında çevreye ayrılan yerin tartışılması, İnsan, çevre ve fen eğitimi ilişkisine bakış, dünyada ve ülkemizde karşılaşılan çevre sorunları ile bunlar için alınan önlemleri bilmek.
Ders İçeriği İlköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması, Fen konuları içerisinde çevre konularının yerinin tartışılması, İnsan, çevre ve fen eğitimi ilişkisine bakış, dünyada ve ülkemizde karşılaşılan çevre sorunları ile bunlar için alınan önlemlerin tartışılması.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İlköğretim programlarında ve fen konularında çevreye ayrılan kısımları belirlemek.
2İnsan, çevre ve fen eğitimi ilişkisini kavramak.
3Dünyada ve ülkemizde karşılaşılan çevre sorunları ile bunlar için alınan önlemlerin belirlemek.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001555555555555555
ÖK 002555555555555555
ÖK 003555555555555555
Ara Toplam151515151515151515151515151515
Katkı555555555555555

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)4728
Ödevler440160
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11515
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Bahar1SEÇİL ERÖKTEN
Detay 2019-2020 Güz1SEÇİL ERÖKTEN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
FBE 607 İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA BULUNAN KÜRESEL ÇEVRE SORUNLARI 3 + 0 1 Türkçe 2020-2021 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. SEÇİL ERÖKTEN erokten@pau.edu.tr EGT A0102 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç İlköğretim programlarında ve fen konularında çevreye ayrılan yerin tartışılması, İnsan, çevre ve fen eğitimi ilişkisine bakış, dünyada ve ülkemizde karşılaşılan çevre sorunları ile bunlar için alınan önlemleri bilmek.
İçerik İlköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması, Fen konuları içerisinde çevre konularının yerinin tartışılması, İnsan, çevre ve fen eğitimi ilişkisine bakış, dünyada ve ülkemizde karşılaşılan çevre sorunları ile bunlar için alınan önlemlerin tartışılması.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
2 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
3 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
4 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
5 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
6 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
7 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
8 ara sınav
9 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
10 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
11 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
12 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
13 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
14 ilköğretim programlarında çevreye ayrılan yerin tartışılması
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları