Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
YOBS 524SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Ders kapsamında, tutundurma karmasının her bir unsuru için sosyal medyanın analizininin kullanılması amaçlanmaktadır.
Ders İçeriği Ders, tutundurma karmasının her bir unsuru için sosyal medyanın analizini, güncel uygulamaların içerik ve stratejilerinin incelenmesini, sosyal medyanın işletmelerce kullanımının analizini kapsamaktadır.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Sosyal medyanın analizini, güncel uygulamaların içerik ve stratejilerinin incelenmesini, sosyal medyanın işletmelerce kullanımının analizi

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12
ÖK 001            
Ara Toplam            
Katkı000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Ödevler24080
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11818
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Güz1OĞUZHAN AYDIN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
YOBS 524 SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI 3 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi OĞUZHAN AYDIN oguzhana@pau.edu.tr İİBF B0207 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Ders kapsamında, tutundurma karmasının her bir unsuru için sosyal medyanın analizininin kullanılması amaçlanmaktadır.
İçerik Ders, tutundurma karmasının her bir unsuru için sosyal medyanın analizini, güncel uygulamaların içerik ve stratejilerinin incelenmesini, sosyal medyanın işletmelerce kullanımının analizini kapsamaktadır.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Pazarlama İletişimi karması içinde medya: Rolü, işlevi, planlaması, dinamikleri
2 Pazarlama İletişimi karması içinde medya: Rolü, işlevi, planlaması, dinamikleri
3 Medya planlama dünyasında transformasyon: Medya’ da değişim, teknoloji etkisi, tüketici etkisi
4 planlama” : Altenatif mecralar, WOM (Kulaktan kulağa iletişim
5 Sosyal Medya: nedir? Ne değildir?, sosyal medyada içerik, sosyal medyada var olmak, SEO’ ya katkısı
6 Sosyal medya süreçleri: Dinleme, analiz ve yorumlama
7 Sosyal medya süreçleri: Angajman
8 Sosyal Medya ve marka itibar yönetimi: proaktivite/ reaktivite, kriz anları
9 Sosyal Medya ve “ diğer medya” nın entegrasyonu: başka dinamikler/benzer amaçlar
10 Sosyal Medya ve “ diğer medya” nın entegrasyonu: başka dinamikler/benzer amaçlar
11 Sosyal Medya Kampanyalarına ilişkin örnek olaylar
12 B2B Pazarlama ve Sosyal Medya: B2B/B2C ayırımı ve temel dinamikler
13 B2B Pazarlama ve Sosyal Medya: B2B dünyasında sosyal medyanın rolü
14 B2B Pazarlama ve Sosyal Medya yolu ile talep yaratma
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Pazarlama 4.0 Philip KotlerTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları