Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
SNO 578ÖĞRENME STİLLERİ VE STRATEJİLERİ3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı -.
Ders İçeriği -.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenme stratejilerini tanımlayabilme.
2Öğrenme stratejilerini sınıflandırabilme.
3Öğrenme stratejilerinin etkililiğinin farkına varabilme.
4Öğrenme stratejilerinin öğretimi ile ilgili yaklaşımlar bilgisi
5Öğrenme stratejilerinin kullanabilme.
6Öğrenme stillerini tanımlayabilme
7Öğrenme stilleri ile ilgili modeller bilgisi.
8Kendi öğrenme stilinin farkına varabilme.
9Öğrenme stillerine göre ders etkinlikleri tasarlayabilme

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)15345
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)15460
Ödevler5945
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13030
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Güz1BİRSEN DOĞAN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
SNO 578 ÖĞRENME STİLLERİ VE STRATEJİLERİ 3 + 0 1 Türkçe 2020-2021 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. BİRSEN DOĞAN bdogan@pau.edu.tr EGT A0243 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç -.
İçerik -.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Ders planının yapılması
2 Öğrenme Stratejisinin Tanımı
3 Öğrenme Stratejileri İle İlgili Sınıflamalar
4 Başlıca Öğrenme Stratejileri
5 Öğrenme Stratejilerinin Etkililiği
6 Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi İle İlgili Yaklaşımlar
7 Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi İle İlgili Yaklaşımlar
8 Araştırma ödevlerinin sunulması
9 Öğrenme Stillerinin Tanımı
10 Kolb’ün Öğrenme Stili Modeli
11 Dunn ve Dunn’ın Öğrenme Stili Modeli
12 Gregorc Öğrenme Stili Modeli-VAK Öğrenme Stili Modeli
13 Grasha ve Richman Öğrenme Stili Modeli Lemire'in öğrenme stilleri
14 Araştırma ödevlerinin sunulması
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları