Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TRZM 510TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı -
Ders İçeriği -
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1-

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10
ÖK 001          
Ara Toplam          
Katkı0000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Laboratuar13226
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12222
Rapor / Proje (hazırlık süresi dahil)10990
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Bahar1MUHAMMET EMİN SOYDAŞ
Detay 2021-2022 Bahar1MUHAMMET EMİN SOYDAŞ
Detay 2018-2019 Bahar1KAMİL YAĞCI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
TRZM 510 TURİZM İŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ 3 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. MUHAMMET EMİN SOYDAŞ mesoydas@pau.edu.tr TUR A0209 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç -
İçerik -
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Kalite kavramı ve hizmet sektörü açısından kalite kavramının önemi
2 Hizmet kalitesi önemi ve boyutları
3 imalat sektörü ve hizmet sektörü kalite bakımından farklılıklar
4 turizim işletmelerinde hizmet kalitesi
5 turizim işletmelerinde hizmet kalitesi
6 turizm işletmelerinde hizmet kalitei ile ilgili makale incelemesi
7 turizm işletmelerinde hizmet kalitei ile ilgili makale incelemesi
8 turizm işletmelerinde hizmet kalitei ile ilgili makale incelemesi
9 turizm işletmelerinde hizmet kalitei ile ilgili makale incelemesi
10 turizm işletmelerinde hizmet kalitei ile ilgili makale incelemesi
11 hazırlanan çalışmaların sunumu
12 hazırlanan çalışmaların sunumu
13 hazırlanan çalışmaların sunumu
14 hazırlanan çalışmaların sunumu
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Tütüncü, Özkan (2009) Ağırlama hizmetlerinde kalite sistemleri, Detay yayıncılık, AnkaraTürkçe
Gedik, h. (2017) Hizmetlerin pazarlanmasında hizmet kalitesinin önemi, gazi kitab evi, AnkaraTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları