Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
IUP 526YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Teknoloji müşterilerle ilgilenme yolarımızda sürekli iyileştirmeler yapmaktadır. Rekabet avantajının korunması için sürekli değişimin izlenmesi, gerekli önlemlerin alınması ve yeni paradigmaların benimsenmesi gerekmektedir. Bu ders en son pazarlama yaklaşımlarının tanıtılmasını amaçlamaktadır.
Ders İçeriği E-posta pazarlama Mavi okyanus pazarlama Facebook pazarlama Vızıltı pazarlama Kitlesel bireyselleştirme Veri tabanlı pazarlama vb gibi yeni yaklaşımlar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1teknoloji ile pazarlama arasındaki dinamizmi kavramak
2teknolojik gelişmelerin nasıl pazarlama fırsatına dönüştüğünü görmek
3farklı yaklaşımların, farklılaştırdığının farkına varmak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04
ÖK 0015155
ÖK 0025155
ÖK 0033553
Ara Toplam1371513
Katkı4254

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Ödevler6742
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11111
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11919
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2009-2010 Bahar1AHMET BARDAKCI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
IUP 526 YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI 3 + 0 1 Türkçe 2009-2010 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. AHMET BARDAKCI abardakci@pau.edu.tr Derslik Belirtilmemiştir. Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Teknoloji müşterilerle ilgilenme yolarımızda sürekli iyileştirmeler yapmaktadır. Rekabet avantajının korunması için sürekli değişimin izlenmesi, gerekli önlemlerin alınması ve yeni paradigmaların benimsenmesi gerekmektedir. Bu ders en son pazarlama yaklaşımlarının tanıtılmasını amaçlamaktadır.
İçerik E-posta pazarlama Mavi okyanus pazarlama Facebook pazarlama Vızıltı pazarlama Kitlesel bireyselleştirme Veri tabanlı pazarlama vb gibi yeni yaklaşımlar.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları