Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
IUP 524İNTERNETTE PAZARLAMA VE ELEKTRONİK TİCARET3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı İnternet üzerindeki pazarlama kavram ve araçları, elektronik ticaret modelleri, elektronik ticaret ve uygulamaları, sanal isletmecilik kavramı, web üzerinden pazarlama, elektronik posta ile pazarlama, internette pazarlama stratejileri, alan araştırma örnekleri kazandırmak.
Ders İçeriği 1. Giriş: İnternette pazarlama ve e-ticaret kavramı 2. İnternette pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. E-ticaret teorileri 4. İnternette pazarlama stratejileri 5. İnternette 4P 6. Web üzerinden pazarlama 7. E-posta ile pazarlama 8. İnetrnette karar verme 9. Örnek olaylar
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İnternette pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir
2İnternette pazarlama araçlarını tanır
3İnternette pazarlama yönetiminin öğrenir
4E-ticaret uygulamaları yöntemlerini öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04
ÖK 0012334
ÖK 0022344
ÖK 0033244
ÖK 0045343
Ara Toplam12111515
Katkı3344

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Ödevler5630
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11111
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11515
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)2816
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2009-2010 Bahar1SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
IUP 524 İNTERNETTE PAZARLAMA VE ELEKTRONİK TİCARET 3 + 0 1 Türkçe 2009-2010 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU hasiloglu@pau.edu.tr Derslik Belirtilmemiştir. Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç İnternet üzerindeki pazarlama kavram ve araçları, elektronik ticaret modelleri, elektronik ticaret ve uygulamaları, sanal isletmecilik kavramı, web üzerinden pazarlama, elektronik posta ile pazarlama, internette pazarlama stratejileri, alan araştırma örnekleri kazandırmak.
İçerik 1. Giriş: İnternette pazarlama ve e-ticaret kavramı 2. İnternette pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. E-ticaret teorileri 4. İnternette pazarlama stratejileri 5. İnternette 4P 6. Web üzerinden pazarlama 7. E-posta ile pazarlama 8. İnetrnette karar verme 9. Örnek olaylar
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları