Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
UFD 515STRATEJİK PAZARLAMA ve e-ticaret3 + 01. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Stratejik rekabet koşullarında pazarlama faaliyetlerinin sürdürülmesi ve tasarımı konusunda bilgi transferi. Pazarlamada strateji geliştirme ve farklı stratejilerin sağladığı üstünlükleri uygulama örnekleri ile tartışarak katılımcıların görgüsünü geliştirmek hedeflenmektedir.
Ders İçeriği Stratejik Pazarlama ve Kavramsal Değerlendirme, Stratejik Pazarlama Planlaması, Stratejik Pazarlama ve Hedef Pazar Tanımlaması, Stratejik Pazarlama ve Hedef Pazar Tanımlaması, Rekabet Avantajları, Stratejik Hedeflemeler, Pazarlama Karması ve Taktikler, Pazarlama Planlaması ve Finansal Analiz, Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi, Örnek Olay Analizleri
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1?

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03
ÖK 001   
Ara Toplam   
Katkı000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)13339
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13226
Ödevler21326
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13939
Arasınav12626
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları