Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BUSI 434ULUSLARARASI PAZARLAMA - II3 + 06. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı uluslararası pazarlama firmalar için günümüz dinamik pazarlarında hayatta kalmak gereken bir yaşam tarzıdır. dünya pazarları değişiyor, yeni rakipler griyor, eskileri şekil değiştiriyor. küresel bir dönüşüm sözkonusu. bu derste uluslararası pazarlardaki fırsatlar ve tehditler ele alınıyor
Ders İçeriği Giriş: Uluslararası pazarlama kavramı Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler Uluslararası ticaret teorileri Uluslararası pazarlama stratejisi Uluslararası ürün politikaları Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları Uluslararası pazarda fiyatlandırma Uluslararası tutundurma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uluslararası pazarlama yönetiminin öğrenir
1Uluslararası pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12
ÖK 001            
Ara Toplam            
Katkı000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13339
Ödevler11010
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12626
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları