| Hafta | Konular |
| 1 |
Halkla İlişkiler tanımı ve önemi
|
| 2 |
Halkla İlişkilerin tarihsel gelişimi, Halkla İlişkilere yakın kavramlar
|
| 3 |
Halkla ilişkilerde etkin iletişim
|
| 4 |
Sosyal sorumluluk, toplam kalite yönetimi, örgüt kültürü ve halkla ilişkiler
|
| 5 |
Halkla ilişkilerde örgüt imajı, kimliği ve itibarı ilişkileri
|
| 6 |
Halkla ilişkilerde temel ilkeler ve amaçlar
|
| 7 |
Halkla ilişkiler yönetim süreci
|
| 8 |
Halkla ilişkiler bölümünün örgütlenmesi
|
| 9 |
Halkla ilişkiler bölümü çalışanlarının ve görev yerinin özellikleri
|
| 10 |
Halkla ilişkilerde hedef kitle
|
| 11 |
Halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları (yazılı araçlar)
|
| 12 |
Halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları (sözel, görsel-işitsel ve yeni medya araçları)
|
| 13 |
Proaktif ve reaktif halkla ilişkiler, Halkla ilişkilerde etik, Türkiye’de başarılı halkla ilişkiler uygulamaları
|
| 14 |
Kriz dönemlerinde halkla ilişkiler, Dünya’da başarılı halkla ilişkiler uygulamaları
|