Hafta | Konular |
1 |
Temel Kavramlar
|
2 |
Öğretim programının temel ögeleri ve ögeler arasındaki ilişkiler
|
3 |
Hedef – Kazanım Sınıflandırması- İçerik Düzenleme-
Alanındaki öğretim programını inceleme
|
4 |
Alanındaki öğretim programının vizyonu ve yapısı – kazanımları ve içeriği
|
5 |
Öğretim hizmetinin niteliğini artıran değişkenler
Gagne öğretim etkinlikleri modeli – Çoklu zeka kuramı- PLANLAMA
|
6 |
İşbirliğine dayalı öğrenme –Proje temelli– Probleme dayalı öğrenme -Yapılandırmacı öğrenme 5-E modeline göre DERS PLANI HAZIRLAMA
|
7 |
Öğretim Stratejileri- Yöntem ve Teknikler – DERS PLANI HAZIRLAMA
|
8 |
Planlama (alanıyla ilgili bir kazanım belirlenerek öğretim sürecinin planlanması) (MİKRO ÖĞRETİM)
|
9 |
Planlama (alanıyla ilgili bir kazanım belirlenerek öğretim sürecinin planlanması) (MİKRO ÖĞRETİM)
|
10 |
Belirlenen kazanıma uygun hazırlanan ders planının işlenmesi ve uygulamanın tartışılması (MİKRO ÖĞRETİM)
|
11 |
Belirlenen kazanıma uygun hazırlanan ders planının işlenmesi ve uygulamanın tartışılması (MİKRO ÖĞRETİM)
|
12 |
Belirlenen kazanıma uygun hazırlanan ders planının işlenmesi ve uygulamanın tartışılması (MİKRO ÖĞRETİM)
|
13 |
Belirlenen kazanıma uygun hazırlanan ders planının işlenmesi ve uygulamanın tartışılması (MİKRO ÖĞRETİM)
|
14 |
Belirlenen kazanıma uygun hazırlanan ders planının işlenmesi ve uygulamanın tartışılması (MİKRO ÖĞRETİM)
|