Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ISLE 441DİJİTAL PAZARLAMA3 + 05. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin temel amacı, endüstrinin, tüketicilerin ve işletmelerin çevrimiçi platformlara geçişiyle birlikte mevcut pazarlama uygulamalarının Internet ortamında değerlendirilmesi, geçerliliğinin tartışılması, klasik pazarlama süreçlerinin adaptasyonu ve yeni geliştirilen pazarlama uygulamalarının değerlendirilmesidir.
Ders İçeriği Dijital pazarlamanın teorik altyapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
2Çevrimiçi pazarları ve tüketici tecrübesini anlama.
1Geleneksel pazarlama faaliyetleriyle güncel internet uygulamaları arasında bağ kurma.
3İşletmeler için dijital medya kampanyası oluşturma ve yönetme.
4Sosyal medyanın önemini ve pazarlama faaliyetlerindeki yerini anlama.
5Arama motoru optimizasyonu ve mekaniğini anlama.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)13452
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13452
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Güz1MUSTAFA ATAHAN YILMAZ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ISLE 441 DİJİTAL PAZARLAMA 3 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA ATAHAN YILMAZ matahany@pau.edu.tr İİBF C0106 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bu dersin temel amacı, endüstrinin, tüketicilerin ve işletmelerin çevrimiçi platformlara geçişiyle birlikte mevcut pazarlama uygulamalarının Internet ortamında değerlendirilmesi, geçerliliğinin tartışılması, klasik pazarlama süreçlerinin adaptasyonu ve yeni geliştirilen pazarlama uygulamalarının değerlendirilmesidir.
İçerik Dijital pazarlamanın teorik altyapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dijital Pazarlama Nedir
2 İşletme Stratejisi ve Dijital Pazarlama Uyumu
3 Dijital Pazarlamada Karşılaşılan Engeller ve Değerlendirme
4 Planlama
5 Arama Motoru Optimizasyonu
6 Ücretli Aramalar
7 Görsel Kampanyalar
8 Sosyal Medya
9 Kullanıcı Tecrübesi ve Dijital Dönüşüm
10 CRM ve Müşteriyi Elde Tutma
11 Doğru Kişiselleştirme
12 Müşteri Hizmeti
13 İçerik Stratejisi
14 Analiz ve Raporlama
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları