Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
CBUS 215HALKLA İLİŞKİLER2 + 03. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu ders ile öğrenci, halkla ilişkiler faaliyetleri yapma yeterlikleri kazandırılacaktır.
Ders İçeriği Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesaj Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Sponsorluk
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
11. Halkla ilişkilerde imaj ve strateji geliştirmek
22. Kurumsal imajı, algılamayı olumlu ve sürekli tutmak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 001 3           
ÖK 002    5        
Ara Toplam 3  5        
Katkı0200300000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14114
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)155
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)155
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2021-2022 Güz1SERKAN TAN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
CBUS 215 HALKLA İLİŞKİLER 2 + 0 1 Türkçe 2021-2022 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. SERKAN TAN stan@pau.edu.tr ÇMYO A0006 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Bu ders ile öğrenci, halkla ilişkiler faaliyetleri yapma yeterlikleri kazandırılacaktır.
İçerik Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Genel amaçlar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Görev ve sorumluluklar Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesajı Halkla ilişkilerde mesaj Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Kamuoyu ve medya ile ilişkiler Sponsorluk
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Halkla ilişkiler tanımı-tarhsel gelişimi ve kavramları
2 İşletmelerde halkla ilişkiler ihtiyacını ortaya çıkaran nedenler
3 Halkla ilişkiler ve iletişim
4 Halkla ilişkilerde izlenen amaçlar ve ilkeler
5 İşletmelerde halkla ilişkiler bölümünün örgütlenmesi
6 Halkla ilişkilerde hedef kitle
7 Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan iletişim araçları
8 Halkla ilişkilerde etik
9 Kriz yönetiminde halkla ilişkiler
10 Halkla ilişkiler ve sponsorluk
11 Halkla ilişkilerde imaj oluşturma
12 Farklı sektörlerde halkla ilişkiler uygulamaları
13 Halkla ilişkilerin geleceği
14 Geleceğin iletişimcisi
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Halkla İlişkiler-Prof. Dr. Cavit YAVUZ-Detay YayıncılıkTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları