Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 | PY 14 |
20. YÜZYIL TÜRK ŞİİRİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
AKADEMİK TÜRKÇE - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | | * |
ALMANCA - III | S | * | * | * | | | * | | | | | | | | * |
ALMANCA - IV | S | * | * | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - V | S | * | | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - VI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - VII | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - VIII | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAYİSTİĞE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU EL SANATLARI | S | * | * | * | * | * | | * | * | | * | | * | * | |
ANADOLU TÜRK SANATI | S | * | | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU UYGARLIKLARI | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | | * | * | | * |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU'DA BİZANS SANATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ANTİK KENTLERDE KALICI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KORUMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİTOLOJİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | | * | * |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ DÜNYASI | S | * | * | * | * | | | * | * | | * | * | | * | * |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİK ALANDA KORUMA OLGUSUNUN GELİŞİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ATLETİZM | S | * | * | * | * | * | * | | | | | | | | |
AVRASYA COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
BATI TÜRK YAZI DİLİ İLK DÖNEM METİNLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BEDEN EĞİTİMİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | | | * |
BEDEN EĞİTİMİ II | S | * | | | | | | | | | | | | | |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİREYSEL ÇALGI | S | * | * | * | | * | | * | * | | | | | | * |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ TÜRK DÜNYASI | S | * | | | | | | | | | | | | * | * |
ÇEVRE TARİHİ ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
DEMOKRATİK GELİŞMELER VE TÜRKİYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİM AKIMLARI - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİM AKIMLARI - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİME GİRİŞ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİME GİRİŞ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DÜNYA EDEBİYATINDAN SEÇMELER | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | | | |
DÜNYA MİTOLOJİLERİ | S | | | | * | | | * | | * | | | | | |
EDEBİ TÜRLER VE AKIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT BİLİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT VE MİTOLOJİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT VE MİTOLOJİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT VE MUSİKİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
EGE UYGARLIKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | S | | | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
ESKI BATI KÜLTÜR VE MEDENIYETI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRK ED.NESİR | S | | | | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRKÇE CÜMLE BİLGİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ESKİ YUNAN TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ESKİÇAĞ AKDENİZ KÜLTÜR TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * |
ESTETİK VE SANAT | S | | | | | | | | | | | | | | |
ETNOARKEOLOJİ I | S | | | | | | | | | | | | | | |
ETNOARKEOLOJİ II | S | | | | | | | | | | | | | | |
FELSEFİ DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
FOTORAFÇILIK | S | * | * | * | * | * | | * | | | | | | * | |
FRANSIZ DİLİ VE KÜLTÜR TARİHİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZ DİLİ VE KÜLTÜR TARİHİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZ ŞİİRİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZ ŞİİRİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZ TİYATROSU - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZ TİYATROSU - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZCA SES BİLGİSİ VE YAZIM KURALLARI - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZCA SES BİLGİSİ VE YAZIM KURALLARI - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GENEL SANAT TARİHİ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
GENEL SANAT TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
GREK DİLİ VE GRAMERİ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
GREK DİLİ VE GRAMERİ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
GÜNDELİK HAYATIN TARİHİ | S | | | * | * | | | | | | * | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * |
HALK BİLİMİ MÜZECİLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
HAREZM TÜRKÇESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
HARİTA OKUR YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | | | |
HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | | | | |
HEYKEL SANATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİM KURAMLARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
İLKÇAĞ TARİHİNE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | |
İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - III | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
İNGİLİZCE - IV | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
İNGİLİZCE - V | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNGİLİZCE - VI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNGİLİZCE - VII | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNGİLİZCE - VIII | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNGİLİZCE YAZIM TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | | | | * | * | * | * | | * |
İNSAN HAKLARI TARİHİ | S | | | | | * | | | | | | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
İSLAM SANATINDA RESİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | | * | | * |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
JEOPOLİTİK | S | | | | | | | | | | | | | | |
JİMNASTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
KENT VE KENTLEŞME SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
KIRGIZ KÜLTÜRÜ VE MANAS DESTANI | S | | | | | | | | | | | | | | |
KLASİK SOSYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR | S | | | | | | | | | | | | | | |
KLASİK ŞİİRDEN GÜNCEL HAYATA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KOMPOZİSYON - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KOMPOZİSYON - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KORO (TÜRK HALK MÜZİĞİ) | S | * | * | * | * | | | | * | | | | | | * |
KORO (TÜRK SANAT MÜZİĞİ) | S | * | * | * | * | | * | | | | | | | | * |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
KÜRESELLEŞME VE KÜLTÜREL MİRAS | S | | * | * | | * | * | | | | | * | | | |
MEKAN SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
METİN YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | | | |
MİMAR SİNAN VE ESERLERİ | S | * | * | | | * | | * | | * | | | | * | |
MİTOLOJİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİTOLOJİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
MÜZİK I | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | | | | | * |
MÜZİK II | S | * | | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI KÜLTÜR VE MEDENİYETİ TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI MODERNLEŞMESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI ŞEHİRCİLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
OSMANLILAR VE AVRUPA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | | | * |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
POPÜLER COĞRAFYA | S | | | | | | | | | | | | | | |
PROJE HAZIRLAMA TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ I | S | | | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ II | S | | | | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | | | | |
RESİM I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
RESİM II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | * |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
SEÇME METİNLER - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SEÇME METİNLER - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SELÇUKLU DEVRİ TÜRK TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SİBİRYA HALK KÜLTÜRÜ VE ŞAMANİZM | S | | | | | | | | | | | | | | |
SİNEMA SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SİYASAL DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SİYASET FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SÖZCÜK BİLGİSİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
SÖZCÜK BİLGİSİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
TARİHTEN BUGÜNE TÜRK DİLİNİN YURTLARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TEKNOLOJİ FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TEMEL BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | | | | * | * | * | | | * | * | | | * | |
TENİS | S | * | * | * | | | | | | | | | | | |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL DEĞİŞME | S | | | | | | | | | | | | | | |
TURİZM SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DESTANLARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİL VE KÜLTÜRÜNÜN KAYNAKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | * |
TÜRK DİLİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN SÖZ VARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN VE LEHÇELERİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASININ JEOPOLİTİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATINA YÖN VEREN ŞAHSİYETLER | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASINDA MİZAH GELENEĞİ VE MİZAH TİPLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK MİTOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * |
TÜRK TOPLULUKLARI VE TÜRK LEHÇELERİNİN GÜNCEL PROBLEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇE VE YENİ MEDYA | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇENİN GİZEMLİ DÜNYASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKÇENİN GÜCÜ VE ZENGİNLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKLERLE TÜRKÇENİN GÖÇÜ VE SÜRGÜNÜ | S | | | | | | | | | | | | | | |
UYGULAMALI BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | * | * | | * | * | * | * | | | * | * | * | * | * |
UZAKTAKİ YAKINLARIMIZ, SİBİRYA TÜRKLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÜSLUP İNCELEMESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
VOLEYBOL | S | * | | | | | | | | | | | | | |
YARATICI DRAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | * |
YAZI VE TÜRK YAZI SİSTEMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
YAZMA BECERİLERİ - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YAZMA BECERİLERİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI I | S | | | | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI II | S | | | | | | | | | | | | | | |
YERLEŞME KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | | | | |
YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ TÜRK DİLLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
YÜZME | S | * | * | * | * | | | | | | * | | | | |
ZAMAN – TAKVİM VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | | | |