Hafta | Konular |
1 |
Hizmet Kavramı, Hizmet Sektörünün Günümüzdeki Önemi
|
2 |
Hizmetlerin Özellikleri, Hizmetlerin Sınıflandırılması, Hizmet Pazarlamasında Kapasite ve Talep Yönetimi
|
3 |
Hizmet Pazarlama Karmasına Giriş (7P) ve Hizmet Pazarlamasında Ürün
|
4 |
Hizmet Pazarlamasında Fiyat
|
5 |
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma ve Pazarlama İletişimi
|
6 |
Hizmette Dağıtım
|
7 |
Hizmet Pazarlamasında Süreç Yönetimi
|
8 |
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Çevre
|
9 |
Hizmet Pazarlamasında İnsan
|
10 |
Hizmet Pazarlaması Stratejileri (1)7P
|
11 |
Hizmet Pazarlaması Stratejileri (2)(İçsel Pazarlama, Dışsal Pazarlama, İnternaktif Pazarlama, İlişki Pazarlaması, Müşteri Bağlılığı vd.)
|
12 |
Hizmet Kalitesi
|
13 |
Hizmette Kalite Modelleri (Deming Kalite Modeli, Malcolm Baldrige Ulusal Kalite Modeli, EFQM Mükemmellik Modeli, Kalder Kalite Modeli Vd.)
|
14 |
Toplam Hizmet Kalitesi Yönetimi
|