Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BUSI 411İNTERNET VE PAZARLAMA3 + 08. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin temel amacı, endüstrinin, tüketicilerin ve işletmelerin çevrimiçi platformlara geçişiyle birlikte mevcut pazarlama uygulamalarının Internet ortamında değerlendirilmesi, geçerliliğinin tartışılması, klasik pazarlama süreçlerinin adaptasyonu.
Ders İçeriği Dijital pazarlamanın teorik altyapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Geleneksel pazarlama faaliyetleriyle güncel internet uygulamaları arasında bağ kurma.
2Çevrimiçi pazarları ve tüketici tecrübesini anlama.
3İşletmeler için dijital medya kampanyası oluşturma ve yönetme.
4Arama motoru optimizasyonu ve mekaniğini anlama.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)13452
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13452
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları