Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BUSI 306PAZARLAMA YÖNETİMİ3 + 04. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı İşletmelerde çalışanlar pazarlarını nasıl bölümlendirip, hedefleyebileceklerini, ürünlerini nasıl konumlandıracaklarını bilmelidir. Bunun yanı sıra sunularını cazip şekilde nasıl fiyatlandıracaklarını, pazarlama kanallarını nasıl seçeceklerini bilmek zorundalar. Müşterilerin sunuları bilmesi ve istemesi için ürünlerin reklamlarının ve nasıl tutundurulacağının bilinmesi gerekiyor. Bütün bunlar müşteriyi algılama, sunma ve tatmin yeteneği gerektiriyor. Bu ders yukarıda işaret edilen konuları ele almayı amaçlamıştır.
Ders İçeriği Pazarlama kanalları Toptancılık ve perakendecilik Bütünleşik pazarlama iletişimi Reklam ve halkla ilişkiler Kişisel satış ve satış geliştirme Doğrudan pazarlama Pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Ürün yönetimini öğrenmek
2Fiyatlandırma yönetimini öğrenmek
3Tutundurma yönetimini öğrenmek
4Dağıtım yönetimini öğrenmek

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12323
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları