Hafta | Konular |
1 |
Reklam kuramlarının temel kavramları: Teori, yapı, teorik çerçeve, algı, ikna, tutum, davranış.
|
2 |
Reklam Etkililik Modelleri: AIDA, NAIDAS, DAGMAR, Etkiler Hiyerarşisi Modeli (Klasik Hiyerarşik Model/Hiyerarşik Etkiler Modeli- Lavidge ve Steiner Modeli) +
Son 10 yılda Etkiler Hiyerarşisi Modeli üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
3 |
Öğrenme Kuramları: Klasik Koşullanma, Edimsel Koşullanma, Sosyal Bilişsel Teori, Bilişsel Bilgi İşleme Teorisi
Son 10 yılda Klasik Koşullanma Kuramı üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
4 |
Bilgi İşleme Teorisi ve Şema teorisi
Son 10 yılda Bilgi İşleme Teorisi üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
5 |
|
6 |
Nedenli Eylem Teorisi ve Planlı Davranış Teorisi
Son 10 yılda Planlı Davranış Teorisi üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
7 |
İkna Bilgi Modeli (ELM), Sezgisel Sistematik Model (HSM), Düşük İlginlik Modeli +
Son 10 yılda İkna Bilgi Modeli (ELM) üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
8 |
Aristo Kuramı- Ethos, Pathos,Logos ve
Son 10 yılda Bilgi İşleme Teorisi üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi İlginlik Kavramı,
|
9 |
ara sınav
|
10 |
İlginlik kavramı, Krugman’ın Düşük ve Yüksek İlginlik Kuramı
Son 10 yılda Krugman’ın Düşük ve Yüksek İlginlik Kuramı üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
11 |
İlginlik Modelleri: FCB ve Rossiter ve Percy modelleri
Son 10 yılda Bilgi İşleme Teorisi üzerinden internet reklamcılığı üzerine yapılan akademik araştırmaların (makale+tez) değerlendirilmesi
|
12 |
Yeniliğin Yayılması Modeli ve Teknoloji Kabul Modeli
|
13 |
Bireysel Makale Çalışmasına yönelik çalışma önerisinin sunumu:
Öğrencinin çalışma konusu belirleyerek kullanacağı teoriyi seçmesi ve teorik alt yapıyı oluşturması
|
14 |
Bireysel Makale Çalışmasına yönelik çalışma önerisinin sunumu:
Öğrencinin çalışma konusu belirleyerek kullanacağı teoriyi seçmesi ve teorik alt yapıyı oluşturması
|