Hafta | Konular |
1 |
1-14. hf
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
2 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
3 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
4 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
5 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
6 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
7 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
8 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
9 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
10 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
11 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
12 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
13 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|
14 |
Uygun klinik öğretim ortamı oluşturma
Öğrenci vakalarını belirleme
Öğrenci ile birlikte hasta bakımını planlama
Öğrenciye uygun rol model olabilme
Öğrenciye etkin danışmanlık yapabilme
Öğrenciyi klinikte aktif tutma
Sistematik gözlem yapma
Performans değerlendirme
Meslektaşları ve diğer sağlık çalışanları ile işbirliği yapma
|